Idiot.

Hade ett samtal med en sån jävla idiot idag. Jag talade om hur mycket jag gillade bandet The Clash. Jag spelade upp låten Death Or Glory och han säger:

- Hur svårt kan det vara och göra en sådan låt?
- Vad menar du?
- Men hur svårt kan det ha varit och göra denna låten?

Och därefter hade vi en lång jävla diskussion angående detta. Man lyssnar väl för i helvette inte på musik för att de är svårt att göra den? Om folk nu hade gjort detta hade vi antagligen inte haft någon punk över huvud taget, Beatles hade antagligen inte vart kända och ingen jävel hade vetat vilka The Clash, Sex Pistols, Ramones, Glasvegas mm vart!

Helvette vad irriterad jag är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0