Min morgon.

Klockan ringer, jag är sjukt trött. Vill verkligen bara ligga kvar men vad ska man göra? Kollar ut genom fönstret och ser att de ösregnar, man blir inte direkt piggare av detta. Jag slänger i mig lite flingor och klär på mig. Jag går nu ut i detta helvettesväder och ställer mig och väntar (!) på min skjuts (i ösregnet) till jobbet som är sen!

Resan till jobbet går bra, men när jag kommer in på kontoret och ska sätta på kaffe så har någon jävel glömt att stänga av bryggaren sen igår. Detta innebär att det är bränt jävla kaffe i botten och jag får ställa mig och diska skiten.

Nu sitter jag och väntar på att kaffet ska bli klart, där är vi nu!


 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0