Dagens.

Gårdagen slutade med att Juve, Sporting & Panathinaikos fick lämna Champions League. Mest synd tycker jag faktiskt om Juventus. Jag tycker att domarn var så pinsamt jävla dålig. Folk pratar om att italienskadomare håller låg klass. Spanska, vad ska man säga? Fruktansvärt dåliga. Om jag inte minns fel så hade Inter spanska dommare när de åkte ur Champions förra året mot Liverpool. Då visades Marco Materazzi ut i första mötet på helt felaktiga grunder, detta var direkt avgörande!

Ikväll spelar Inter mot Manchester United, de har väl ingen missat. Men även denna gången så är det spanska domare som kommer att avgöra. Jag är helt säker på detta, och det är fan inte kul! Jag är så äckligt nervös inför denna kväll. MEN! Jag tror Inter får med sig 1-1 och går vidare på bortamål. Finns det en gud så går Inter vidare ikväll! Går Inter vidare ikväll så vinner fotbollen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0