Marcus Birro.

Jag gillar Marcus Birro. Han är en skön gubbe som har riktigt bra koll på italiensk fotboll och den italienska kulturen. Men! Jag har faktiskt börjat tröttna lite på Marcus. Detta tycker jag är väldigt synd. Det mesta han skriver handlar i slutändan om hur jävla bra han själv är. Detta kan bli ganska tröttsamt efter ett tag. Detta kan ni läsa på hans blogg:

"Jag skulle aldrig få för mig att skriva långa hatiska mail till människor som tycker något annat än jag. Jag skulle aldrig pissa ner mig själv genom att hata anonymt på internet som en skitkäkande fluga. Jag skulle aldrig stå på en arena och skrika ut mitt hat mot människor som har andra färger på sin halsduk."

Jag, jag, jag & jag! Kom igen nu Marcus, hitta tillbaka. Jag kommer inte att sluta läsa Marcus blogg. Förr gjorde jag det med stort engagemang. Men nu vet jag faktiskt inte varför jag läser den längre!

Kommentarer
Postat av: andreas

Håller med! Han har tappat sjukt mycket... Kanske beror på att han skaffat barn!!

2009-03-25 @ 11:51:03
Postat av: Hannes

Tagit på sig guds ansvar. Illa birro

2009-03-27 @ 10:13:38
URL: http://drallepapastraningsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0