Samtal med Fredrik Wikingsson.

Jag ringde upp Fredrik Wikingsson:

-Ja de e Fredrik
-Vem är detta?
-Fredrik
-Fredrik Wikingsson?
-Jajamen
-Jag är nog fan ditt största fan
-Skämtar du? fan va kul. Vänta lite dig måste jag prata med!
-Jajamen
-Min telefon håller på att dö här, kan jag ringa upp dig?
-ja, för fan! Gö de.
-Nej, vänta lite. De funkar här nu. Hur är de med dig då?
-jodå, de e fint! Hur är de själv?
-De e bra. Så jävla bakfull bara.
-Haha, jasså. Va gjorde du igår då?
-Drack en jävla massa sprit!
-Är de Philip jag hör där i bakrunden?
-Ja, tyvärr.
-Är det inte jobbigt att han alltid ska stå i centrum?
-Jo, ja tänker på de varje dag när jag vaknar.
-Haha, kan tänka mig de, men de måste endå ha känts gött att
din farsa spöade hans farsa?
-Jo, de va en viktig seger!
-Men du, kan inte du skicka något singerat till mig?
-Du, gör så här att du skickar frankerat brev till . . . . så skickar
jag tillbaka!?
-Jo för fan!
-Tack så mycket & ha de gött nu!
-ja desamma!
-Dö, hälsa din runde vän med.
-Haha, ja de ska jag göra
-Säger vi, hej!
-Ha det fint nu, hej!

Kommentarer
Postat av: jens

vem fan e du?

2009-06-01 @ 23:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0